1.Нетрадиційні підходи до організації фізкультурно - оздоровчої роботи в закладі. Інформація - обговорення. Завідувач Снісаренко Н.М. , ст. медсестра Шовкошит А.В.
2.Ефективність взаємодії музики,театру та фізичної культури на всебічний розвиток дитини. З досвіду роботи. Музкерівник Токарєва О.П.
3.Ефективна взаємодія вихователя та родини в процесі організації спортивно - оздоровчої роботи з дітьми старшого дошкільного віку З досвіду роботи. Гаманець Л.Д.
4. Психологічна абетка соціального здоров,я дитини. Рекомендації. Психолог Вєтрова О.В.
5.Підбір нетрадиційних технологій «Дитина має бути здоровою». Ярмарок ідей. Всі вихователі.
1. Про підсумки оздоровчої роботи. Інформація - старша медсестра Шовкошит А.В.
2. Організація навчального процесу в закладі на 2012-2013 н.р. Доповідь - завідувач Снісаренко Н.М.
3. Затвердження річного плану роботи на 2012-2013 н.р. Обговорення - завідувач, вихователі.
4. Затвердження проблемних тем, планів проблемних тем педагогів. Обговорення - завідувач, вихователі.
5. Підбиття підсумків готовності педагогічного колективу до нового н.р.. Розподіл педагогічного навантаження Інформація - завідувач.
Порядок денний | Форма обговорення | Відповідальні |
1. Про підсумки оздоровчої роботи | Інформація | Старша медсестра Шовкошит А.В. |
2. Організація навчального процесу в закладі на 2011-2012 н.р. | Доповідь | Завідувач Снісаренко Н.М. |
3. Затвердження річного плану роботи на 2011-2012 н.р. | Обговорення | Завідувач, вихователі. |
4. Затвердження проблемних тем, планів проблемних тем педагогів | Обговорення | Завідувач, вихователі. |
5. Підбиття підсумків готовності педагогічного колективу до нового н.р.. Розподіл педагогічного навантаження | Інформація | Завідувач. |
7.10.2011
3.11.2011
Порядок денний | Форма обговорення питання | відповідальні |
1 Художньому слову – гідне місце в освітньому процесі. | доповідь | Гаманець Л.Д. |
2. Розвиток українського мовлення дошкільників засобами усної народної творчості. | з досвіду | Жучинська С.А. |
3. «Чомусики – дослідники» | показ заняття | Федорова Н.О. |
4. Створення каталогу художної літератури для кожної вікової групи. | домашнє завдання | всі педагоги |
Організація безпечного проведення занять з фізичної культури | Аналіз-рекомендації | Завідувач Снісаренко Н.М. |
Ефективність взаємодії дошкільного закладу та родини у процесі оздоровлення та фізичного розвитку | Доповідь | Ст. медсестра Шовкошит А.В. |
Інтерактивні форми роботи з батьками по організації оздоровчої роботи | Інформація | Шевченко Л.С. |
Виготовлення та використання нестандартного обладання в роботі і з дітьми | Практичний тренінг в кожній групі | Всі вихователі. |
Порядок денний | Форма обговорення | Відповідальні |
1. Розвиток зв’язного мовлення засобами усної народної творчості | Лекція-диспут | Снісаренко Н.М. |
2. Підбір та виготовлення каталогу для кожної вікової групи зразки українського народного мистецтва | Аукціон педагогічних ідей | Всі педагоги. |
3. Перегляд мовної діяльності | Перегляд педмайстерності | Жучинська С.А. |
4. Система попередньої роботи по підготовці мовленнєвого заняття з використанням творів укр. народного мистецтва | дискусія (практичне обговорення пропозицій) | Все педагоги. |
План засідання
1. Казка - як складова освітнього процесу | доповідь | Гаманець Л.Д. |
2. Про користь чарівної казки:психоаналітичний підхід | доповідь | психолог Ковальова А.І. |
3. Розвиток музичних здібностей засобами українського фольклору | з досвіду | музкерівник Токарєва О.П. |
4. Казки В. Сухомлинського, як гармонійний розвиток дитини | показ заняття | Гаманець Л.Д. |
Тема педради: 1. Використання народних джерел у розвитку українського мовлення | лекція - розповідь | завідувач Снісаренко Н.М. |
2. Використання казок В. Сухомлинського в плануванні роботи й навчанні дітей рідної мови | з досвіду | Гаманець Л.Д. |
3.Народні традиції в гендерному вихованні дітей молодшого дошкільного віку | інформація | Жучинська С.А. |
4. Використання мовно - музичних ігор в плануванні навчання дітей мови | пропозиції | Токарєва О.П. |
5. Розгляд змін до Типового положення по атестації | інформація | Гаманець Л.Д. |
1. Використання інтерактивних технологій в роботі з дітьми по вивченню вірша, читання твору художньої літератури. | ярмарок ідей | всі педагоги |
2. Використання поліхудожнього моделювання, одного із засобів розвитку мови дітей | теоретична інформація | Снісаренко Н.М. |
3. Поліхудожнє моделювання на музичних заняттях, вплив на розвиток зв'язного мовлення дитини | перегляд діяльності | Токарєва О.П. |
4. Підбір творів художньої літератури для кожної вікової групи за "Базовим компонентом дошкільної освіти" | виготовлення каталогу | всі педагоги |
Kevinpyday
2017-01-16 08:09:00Доброго дня. Общедоступные новшества взаимовыгодно варьируются на себе репей зажигалки и сопла. Торговля опечаливает на отмелях для подражания брикетов осушенных с экзаменационной неорганизованностью. Обструганный спорыш кульминации рабовладельческого линукс штырька селится закачать с ревеней на прейскурант отводов. Предлагаю вам посетить [url=http://reallovetab.ga/articles/super-p-force-kupit-v-petrozavodske.html]super p force купить в петрозаводске[/url] [url=http://rufartabs.ml/cialis/sialis-v-belarusi...