1. Звіт про виконану роботу за минулий навчальний рік
2. Обговорення робочого навчального плану на 2012 - 2013 н.р.
3. Організаційні питання
16.00 - І молодша група
16.30 - старша група
16.00 - група раннього віку
16.30 - середня група
16.00 - ІІ молодша група
І.
1. Особливості розвитку та завдання виховання дітей 2-го року життя. Організація життєдіяльності дітей.
2. Адаптація до дитячого закладу ( інформація психолога)
3. Спільна робота педагога і батьків по виготовленню і використанню сенсорно - розвивальних дидактичних ігор та ігор з природного матеріалу в дитячому закладі та вдома.
(вересень)
ІІ.
1. Створення розвивального середовища та його роль в розвитку дитини.
2. Результативність проблемної теми вихователя (показ заняття )
(травень)
І.
1.Особливості розвитку та завдання виховання дітей 3-го року життя. Організація життєдіяльності дітей
2.Адаптація до дитячого закладу. Криза 3 - х років (інформація психолога).
3.Спільна робота педагога і батьків по виготовленню і використанню сенсорно - розвивальних дидактичних ігор в дитячому закладі та вдома.
(вересень)
ІІ.
1.Створення розвивального середовища та його роль в розвитку дитини.
2.Результативність проблемної теми вихователя (показ заняття )
(травень)
І.
1. Ознайомленя батьків з вимогами Базової програми розвитку дитини "Я у Світі" (рекомендації по її використанню в домашніх умовах).
2. Освітні завдання розвитку дітей 4-го року життя, організація навчально-виховного процесу.
3. Робота з казкою як засіб розвитку мовно - творчих здібностей.
(вересень)
ІІ.
1. Аналіз навчально-виховного процесу за навчальний рік.
2. Результативність проблемної теми вихователя. Заняття з проблемної теми.
(травень)
І.
1. Ознайомлення батьків з вимогами Базової програми розвитку дитини "Я у Світі" (рекомендації по її використанню в домашніх умовах).
2. Зміст програми навчання і виховання дітей середньої групи.
3. Організаційні питання
(вересень)
ІІ.
1. Рівень засвоєння дітьми програми на кінець навчального року.
2. Заняття по проблемній темі.
(травень)
І.
1. Ознайомлення батьків з вимогами Базової програми розвитку дитини "Я у Світі" (рекомендації по її використанню в домашніх умовах).
2. Основні завдання навчально-виховної роботи в старшій групі. (Інформація)
3. Підготовка дітей до школи в сім'ї (інформація психолога)
(вересень)
ІІ.
1. Психологічна готовність дітей до школи (психолог).
2. Рівень засвоєння дітьми програми на кінець навчального року.
3. Заняття по проблемній темі.
(травень)
№ п/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Загальні батьківські збори: 1.Система роботи дошкільного закладу.: -Підготовка Днз до нового навчального року. -організація харчування . -різне 2.Дбати про дітей – найбільше щастя дорослих /аналіз- моніторинг підготовки дітей до школи/ -підготовка до літнього оздоровчого періоду. | вересень | завідувач | |
2 | Вивчення соціального статусу й мікроклімату сім'ї дитини, відвідування на дому, складання соціальної карти розвитку, анкетування батьків | вересень | вихователі психолог | |
3 | Зустрічі батьків старшої групи з вчителями початкових класів | вересень квітень | вихователь старшої групи | |
4 | Проводити підсумкові заняття з усіх розділів програми для батьків | раз у квартал | вихователі | |
5 | Залучати батьків до активної участі у святах, ранках та спортивних змаганнях | за планом музкерівника | музкерівник вихователі | |
6 | Започаткувати такі форми роботи з батьками:
| 1 день щомісяця постійно | музкерівник вихователі |
Продовження на сайті :http://gorobinka9vozn.nethouse.ua/